Candy

Candy

3 Mayıs 2020 Pazar

Trip Atmak Değil Bu

Dipnot: Trip atmak,derdini açıkça söyleyemeyen
insanların yaptığı anlamsız davranışlara deniyormuş.
Ben trip atmıyorum hahah her şeyi çat çat söylüyorum :D
İnsanlardan,hayattan beklentilerimiz yoruyor bizi.Bu aralar karşıma sürekli bir insana ne verirsen onu alırsın tarzı yazılar çıkıyor.Kız/erkek arkadaşınızın sizi darlamasının nedeni sizin ona yeteri kadar ilgi,sevgi göstermiyor oluşunuz olabilir.Belki de ruh hastası insanlarla birliktesiniz,bilemiyorum.Ama ilki daha çoğunlukta bir neden gibi duruyor.Anlaşılamamak yoruyor insanı.Kendini ifade edememesi bireyleri hırçın yapıyor.Küçük bir çocuktan farkımız yok aslında.O evreyi hiç aşamıyoruz.İçten içe hep öyleyiz.Çocukken anlatamadığın için anlamıyorlar,büyüdüğünde ise işlerine gelmediği için anlamıyorlar.Bu aralar çok alınganım sanırım.İlgi,sevgi bekliyorum sevdiklerimden.Bunu görmezden geldiklerinde de hırçınlaşıyorum.Amacım kavga çıkarmak,tartışmak falan değil aslında ama iş,''niye trip atıyorsun,bunaldım '' vb. şeylere kadar gidiyor.Arkadaş,bunaldım diyene kadar iki şebeklik yapsanız nolur sanki ?Ben de bunaldım işte.İşten bunaldım,insanlardan bunaldım,tek başıma şu sevemediğim şehirde olmaktan bunaldım,nisan ayı başında yıllık iznimi kullanamadığım için bunaldım.Edirne'yi özledim,onun için bunaldm.Bunları anlamak,görmek çok mu zor?Hayır pms olduğumu da söylüyorum,tüm bu nedenleri de tek tek söylüyorum.Yani gayet alttan alınabilecek nedenlerim var.Üstelik bu yaptıklarım karakterime aykırı şeyler .İşte buradan bile anlamaları lazım.Bu kız normalde böyle bir insan değil demeleri lazım.Ama neredeee ?Aman neyse,daha da demem derdimi.Biraz kabuğuma çekilmenin vakti geldi.Kendimi ve çevremdekileri biraz sorgulamalıyım.Sonra yola devam ederim.Ağlamakla falan çözülecek iş değil bunlar.İyice mantıksızlaştım.Kendime gelmeliyim.Sanırım ben henüz ne istediğimi oturtamadım.O yüzden böyle şeyler oluyor.Sorun kısmen bende yani.Böyle davranmam saçmalıktı.Neyse,yine de kabuğuma çekileceğim.Aa bu arada çok güzel ders çalışıyorum.Bu istikrarla gidersem güzel şeyler olabilir.

2 yorum:

  1. Haklısın, ben de zaman zaman senin hissettiklerini hissediyorum. İnsanların fikir vermesine de, üzülmeye de ihtiyacım yok. Bunu hissediyorum, sonra da etkisi azalıyor. Dersler konusunda çalışmanın karşılığını mutlaka alacaksındır.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum.Etkisi geçiyor.Mantıklı düşününce hiçbir sorun kalmıyor hatta.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil