Candy

Candy

11 Nisan 2020 Cumartesi

Sancılı Günler

Kendimi her zamankinden daha yorgun ve tahammülsüz hissediyorum.Çok çabuk sinirleniyorum.Dışarıda insan görünce delleniyorum.Ambulansın hoparlörünü açıp insanları uyarıyorum ama bön bön bakıyorlar.Vakaya gidince normalde adetim olmayan şeyler yapmaya başladım.İnsanlara her şeyi tek tek açıklardım,yorulmazdım ama artık bu kadar cahilliğe tahammülüm kalmadı.Geçen biri ''bizi hastaneye götürün,x hemşire gelin dedi.''diyor,sinirlendim.''Sizi şu an x hemşire muayene etmiyor,buranın sorumlu hekimi benim '' dedim.Of ya nefret ettiğim şeyler bunlar.Normalde hiç takmaz,işime bakar ve gerekli gördüğüm şeyi yapardım ama artık insanlara saçma sapan şeyler yaptıkları için kızıyorum.Mesela ekipteki diğer doktor arkadaşım da hıçkırığı geçmeyen bir vatandaşa vakaya gitmiş.Şaka değil.Güler misin,ağlar mısın? Bari şu zamanda böyle yapmayın,değil mi? Bir de siz evdesiniz ya hani o yüzden kimseyi görmüyorsunuz ama insanlar dışarıda arkadaşlar.Yıldım ben.Yerlere de kullandıkları maskeleri,eldivenleri atıyorlar ve hala daha yere tükürenleri görüyorum.Çok doluyum.Bu sadece gözlemdiğim birkaç şey.Başımıza gelen olayları anlatmıyorum bile ama şunu bilin eğitimli sandıklarımız bile cahil.Günlerce haberlerde o kadar şey anlatıldı ne olursa nasıl davranılması gerektiğine dair ama uygulayan,anlayan yok denecek kadar az.Ay neyse,yine de işe gitmekten mutluyum.
Hala olacağım ve bir kuzenim daha olacak.Yeğen ve kuzen ,ikisi aynı dönemde hayatımıza katılacak.Hala lafını hiç sevmem normalde ama yeğenim olacağını duyunca çok mutlu oldum.Abimlerle aram limoniydi ama bu haberle nedense bir anda herkesi affettim.Bir ay önce rüyamda görüp abimi aramıştım.Rüyalarım gerçekleşiyor.Bana diyor ki ''Bir hafta sonra cinsiyeti belli olacak.'' ,ben de ''Saçmalama abi ,o kadar kısa sürede ne cinsiyeti.'' dedim ve cevabı :''Sen rüyanda göreceksin ya '' hahah. Şimdiden ona ne alsam,ne okusam,ne dinletsem diye düşünmeye başladım.Ben böyleysem abimleri düşünemiyorum.Teyzemin de bebeği eminim çok tatlı olacak.''Bana verin o bebeği,siz de beni evlatlık alın.'' dedim hahah :D Bu arada teyzem dediğime bakmayın ,çok genç.Benden 4 yaş büyük.Aile içinde güzel şeyler oluyor yani.Sağlıklı gelsinler .
Aşk hayatım eh.Şu karantina günlerinde zamanımızı ne kadar heba ettiğimizi gördüm.Her şey çok başka olabilirdi.Şimdi ben neredeyim,o nerede.Ay neyse üzülmeyeceğim.Zaten bu ara her şeye ağlar oldum.Ben son beş aydır ne kadar huzurluydum.Corona olmasaydı şu an yıllık izin almış olacaktım.Eve gidecektim,Edirne'ye gidecektim.Edirne'de benim için değerli olan aktiviteleri yapacaktım.Bisikletçi amcaya gidecektim,Karaağaç'a gidecektim.Aylak mekanlarımı ziyaret edip anılarımı tazeleyecektim.Tam bir yıl oldu.Bunları düşündükçe üzülüyorum.Benim deşarjım o aktivitelerdi.Pek umudum olmasa da umarım bir an önce biter bu salgın.Kendinize çok dikkat edin,evde kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder